ZOEKEN

Heb ik garantie op mijn artikelen?

Natuurlijk! Wij garanderen dat je bij batterybikes.nl een artikel koopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik zoals verwacht blijft werken, dit is de wettelijke garantie. Zolang je die fiets alleen gebruikt om mee te fietsen en niet ermee gaat Mountain bike tenzij die daar voor bedoeld is natuurlijk, komt het wel goed met dat normaal gebruik.

 

Als het niet zo is, zoeken we uiteraard samen met jou naar een goede oplossing. Afhankelijk van je artikel regelen we een reparatie of terugbetaling van het aankoopbedrag.

 

Extra fabrieksgarantie
De meeste fabrikanten bieden je een extra garantie, namelijk de fabrieksgarantie. Of jouw artikel deze garantie heeft, zie je in de documentatie van het artikel.

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

Je factuur of aankoopbewijs is ook meteen je garantiebewijs. Je factuur bewaren we in je account, bij de bestelling. Zo raak je die nooit meer kwijt. Handig, toch?

Hoelang geldt de garantie?

De garantie die wij je bieden, is wettelijk vastgelegd en is afgestemd op de verwachte levensduur van een artikel.

De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant. Hoelang die duurt, zie je in de documentatie van je artikel.

Mag ik mijn artikelen retourneren?

De retourvoorwaarden vind je hieronder. Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als je artikel geen goede match is, mag je het gratis naar ons terugsturen binnen de zichttermijn.

 

Retourvoorwaarden

  1. Zowel bij artikelen van batterybikes.nl is er altijd een retourtermijn van minstens 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt.Meerdere artikelen in 1 bestelling? Dan heb je geluk: het is bij wet vastgelegd dat de termijn pas ingaat als je alles hebt ontvangen. Deze wet geldt per verkopende partij.
  2. Het artikel zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk).
  3. Artikelen die je niet kunt retourneren:
    • Cadeaubonnen en -kaarten

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:

  • iDEAL of achteraf: binnen 3 werkdagen
  • Creditcard: binnen 5 werkdagen
  • Cadeaubon: direct opgewaardeerd.

Heb je betaald met een cadeaubon en een andere betaalmethode? Dan betalen we je op dezelfde manier terug. We waarderen eerst de cadeaubon op en storten het restbedrag op de rekening waarmee je betaald hebt.

Terug naar boven